Under My Umbrella
Musikhjälpare 2013
Jag är, som Kodjo så fint kallar det "Musikhjälpare". Är du?
ODIS Doulor i Sverige har startat en insamling som jag valde att lägga ett av familjens bidrag i. ♥
Vill du också skänka i just den insamlingen gör du det HÄR!
 
Maria Berndtsson

Jag skänkte precis till just den insamlingen och sen önskade jag bidrag i lilla dotterns namn till just Musikhjälpen i julklapp då hon ändå inte direkt uppskattar julklappar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress